اظهارات واقعی ناشناخته درباره افزایش سرعت سایت به همراه قیمت افزایش سرعت سایت

Wiki Article

این قابلیت هم می گه که تصاویر داخل سایت بعد از لود شما کامل سایت و زمانی که اسکرول کاربر اون رو نمایش میده لود بشن که تاثیر خیلی زیادی روی سرعت سایت داره.

سایت هایی که از نرخ تبدیل و فروش خوبی به خاطر پایین بودن سرعت سایت شان برخوردار نیستند.

اینک آموزشگاه آریا با ۱۰ سال تجربه‌آموزشی در خدمات‌رسانی به ایرانیان مقیم کشور کویت و اعطای صدها مدرک دیپلم و گواهی‌نامه مهارت بین‌المللی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تصمیم گرفته تا با ایجاد شعب مختلف در ایران و کشورهای همسایه دایره خدمات‌رسانی خود را افزایش داده تا با این کار مقدمات گسترش دایره آموزشی خود را فراهم کند.

یکی از دلایل افت سرعت یک سایت، ممکن است مستقیماً به قالب و تم اصلی آن مرتبط شود. اگر قالب فعلی سایت شما قدیمی بوده و یا استاندارد نیست، نسبت به بهینه کردن آن اقدام کنید. اما اگر قالب مورد نظر به اندازه کافی مستعد به روز شدن نبود، قید آن را بزنید و یک قالب جدید دست و پا کنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، در اولین درخواست از سمت کلاینت (مرورگر کاربر) سرور اصلی آن را دریافت کرده و به آن رسیدگی می‌کند. سرور کش که به نوعی واسطه‌ای مجازی بین این دو است، اطلاعات را از سرور اصلی دریافت کرده و در اختیار مرورگرها قرار می‌دهد.

شود که در این صورت هزینه کمتری برای شما خواهد داشت اما در آینده اگر سایت شما

دو نکته که باید در نظر داشته باشید – اول، هر وب سایت از کش استفاده نمی کند. ثانیا، حافظه کش می تواند به صورت دستی منقضی یا خارج شود.

نمایند. یکی از راه های افزایش سرعت بالا آمدن سایت استفاده از سیستم مدیریت

پیکربندی و تنظیمات افزونه های بهینه سازی و کش وردپرس را یاد می گیرید

بدون دانلود برنامه‌ای ، تنها چیزی که دانلود می‌کنید شاهکار شما پس از اتمام کار است.

برای بهینه سازی تصاویر از دو روش کلی می‌توان استفاده کرد:

اگر قصد اورکلاک کردن کامپیوتر یا لپ تاپ شخصی خود را دارید، بهترین نرم افزار های اورکلاک را برای...

آنها دیگر مثل قدیم که سرعت اینترنت‌ها پائین‌تر بود و مردم برای باز شدن یک سایت مدت زیادی صبر می‌کردند، نیستند و دیگر صبر و تحمل زیادی برای اتلاف وقت خود ندارند. آن هم در نسلی که سرعت اینترنت‌های امروزی روز‌به‌روز در حال افزایش است. به هر حال در دنیای مدرن امروز و رقابت سرسخت بین وب‌سایت‌ها، سرعت کم بارگذاری یک سایت توجیهی ندارد.

البته اگر وب سایت به روز شود، روند کار از ابتدا شروع می شود. کلیک کنید

Report this wiki page