دوره آموزش سئو و به همراه ملاحظاتی که باید درباره آموزش سئو بدانید

Wiki Article

هدف نهایی ما داشتن فارغ التحصیل هایی خلاق، حرفه ای و پرتلاشه تا بتونیم با هم برای داشتن جامعه ای پویا قدم برداریم. لینک های مفید

ما با تجربه‌ای که داریم پیشنهاد می‌کنیم همیشه سراغ منابع معتبر و شناخته شده بروید. منابعی که حرف‌های آنها براساس تحلیل آماری و آزمایش‌های متعدد است.

سئو خارجی چیست و چه میزان بر روی رتبه ی سایت تاثیرگذار است؟

از وقتی سایت رو به کلود فلر متصل کردم باز نمیشه و انگار در یک loop از ریدایرکت شدن ها میوفته

ممنون که اینقدر زمان و انرژی میذارید و صادقانه همه اطلاعات مفید رو در اختیار ما قرار میدید

با این چک‌لیست می‌توانید به صورت منظم کارهای سئوی سایتتان را انجام دهید و پس از پایان هر بخش آن را علامت بزنید.

ما در نوین یک مقالۀ خوب در مورد تحقیق کلمات کلیدی داریم و صفر تا صد این مبحث را آن‌جا توضیح داده‌ایم.

برای موفقیت در سئو نیازمند تولید محتوا هستیم، محتوایی که برای کاربر ارزشمند بوده و برای موتور جستجو قابل درک باشد.

اما متاسفانه هنوز نتیجه دلخواهی نگرفتم و زیاد بازدید ندارم.

برای این‌که توسط الگوریتم پنگوئن گوگل جریمه نشوید، همیشه از سایت‌های معتبر و مرتبط با موضوع سایت خودتان لینک بگیرید.

بعد از اضافه شدن الگوریتم مرغ مگس‌خوار به گوگل، تعداد زیادی از سایت‌هایی که بیش از حد از یک کلمۀ کلیدی خاص استفاده کرده بودند جریمه شدند و جایگاه خوبشان را در گوگل از دست دادند. این الگوریتم تحولاتی زیادی را در زمینۀ بازاریابی محتوا هم ایجاد کرده است و شناختن درست آن واجب است، توصیه می‌کنم برای آشنایی بیشتر با آن مقالۀ دیگر من را با نام «الگوریتم مرغ مگس خوار چیست و چه تاثیری روی سئوی سایت شما دارد؟» بخوانید.

سئو هم مانند هر روش بازاریابی دیگر، اصطاحات خاص و البته مهم خود را دارد!

رتبۀ الکسا از آن جهت اهمیت دارد که بسیاری از مردم برای تصمیم‌گیری در مورد خوب یا بد بودن یک وب‌سایت به رتبۀ الکسا نگاه می‌کنند!

یک سئو کار شوید و روی هر کلمه ای که دوست داشتید وب سایت خودتون رو بهینه کنید
اگر فرض را بر این بگذاریم که گوگل فقط از اطلاعاتی که از نظر قوانین حریم خصوصی مشکلی ندارند، باز هم اطلاعات زیادی باقی می‌ماند که برای تحلیل رفتار کاربران کافی است.

خب، برای انجام سئوی داخلی سایت دقیقاً باید چه‌کار کنیم؟ نظر من این است که از چک لیست جادویی سئوی داخلی استفاده کنید!

درکل چطور از طریق وبمستر تولز میشه لینک های خراب رو پاک کرد ؟ یه مقاله ی خوب و کامل در مورد تشخیص و پاک کردن لینک های خراب و بک لینک های خرابی که رقبا برامون درست کردند بدید لطفاً.

تاثیر آن بر جذب بازدیدکننده و افزایش فروش اهمیت آموزش سئو را دو چندان خواهد کرد.

بله گوگل از شاخص نرخ پرش در رتبه‌بندی سایت‌ها استفاده نمی‌‌کنه.

فرایند سئوی کلاه سفید که بهترین و مناسب‌ترین روش سئو است، یک شبه انجام نمی‌شود و نیاز دارد که مدت زمان مشخصی پیوسته و دائما روی سایت خود کار کنید، در عوض به اصطلاح یک عمر راحتید، گوگل به شما اعتماد می‌کند و به این راحتی جایگاه شما را به دیگران نمی‌دهد.

در این قسمت به بررسی بخش‌های مختلف سئوی خارجی سایت می‌پردازیم. لطفاً این نکات را با دقت بخوانید و اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید.

عکس می‌دونید چرا اهمیت داره؟ مهمترین دلیلش رفتار کاربران هست. یعنی اینکه کاربران اینترنت به پست‌هایی که حاوی عکس‌های مرتبط و زیبا هستند علاقۀ بیشتری نشون می‌دن. در پی این علاقه صفحه سایت شما دیرتر بسته می‌شه و کاربر مدت زمان بیشتری رو صرف خواندن سایتتون می‌کنه که خب این نشان‌دهندۀ رضایت کاربران از سایت شماست. در نهایت گوگل به رفتارهای کاربران توجه می‌کنه و اگر ببینه که ازتون راضی هستن و مدت بیشتری رو تو سایتتون بودن، جایگاه شما اموزش سئو رو بهتر می‌کنه.

اما تقریبا از اواسط جلسه مباحث اصلی دوره شروع خواهد شد که قطعا هر فردی در این دوره را شگفت زده خواهد کرد زیرا این مباحث تجربیاتی هستند که در سئو فارسی با گوگل کسب شده است و شاید در جای دیگری نتوان آنها را اینطور دقیق و شفاف در کنار هم پیدا کرد.

منظور از انکر تکست همان عنوان لینک است که در همین جمله هم با لینک آبی مشخص شده است (با کلیک روی لینک آبی به صفحۀ انکرتکست چیست هدایت می‌شوید). حالا چطور باید انکر تکست‌ها را بهینه کنیم؟

کاربرانی که از طریق گوگل وارد سایت شما می‌شوند مشتریان و کاربران واقعی شما هستند زیرا با کلمه کلیدی مربوط به کسب‌وکارتان وارد سایت شما شده‌اند.

مطلب مختصر و مفیدی بود خیلی به اطلاعاتم اضافه شد. ممنون از شما

پس یادتان باشد: هنگام تولید محتوا یا طراحی سایت حتماً کاربران را در نظر بگیرید و ظاهر و محتوای سایت را طوری پیاده کنید که به درد کاربران بخورد و آن‌ها را در صفحۀ شما نگه دارد.

در آکادمی آموزش سئوی نوین مقالاتی جامع دربارۀ اصول سئو و ده‌ها نکته مهم نوشته‌ایم. تمام این مقالات با دقت بالایی نوشته شده و به‌‌روزرسانی می‌شوند.

Report this wiki page